Veel gestelde vragen

Wie zijn wij?

 

Paint Trade Centre, is een grote winkel die volledig gewijd is aan verf en alle andere producten die bij het verfproces komen kijken. Deze winkel is toegankelijk voor alle consumenten, of deze nu schilder, klusjesman, zelfstandige of particulier is. Al 30 jaar lang leveren wij producten die meteen uit de fabriek komen aan de beste prijzen en de beste kwaliteit, en dit aan meer dan 30.000 trouwe klanten. 

 

Hoe neem je best contact met ons op?

 

Het Paint Trade Centre team is ter uwe beschikking van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur via:

  •   Email aan info@painttrade.be
  •   Telefoon op het nummer  +32(0)2 268 15 07 en +32 (0)2 669 04 30
  •   Contactformulier

   

AANKOOP

Surfen door de Paint Trade catalogus

 

Paint Trade Centre plaatst op de homepage  een zoeker ter uwe beschikking met als doel u te helpen bij uw zoektocht naar het geschikte product.

>Ontdek onze catalogus

 

De hoeveelheid verf kiezen

 

Het is heel simpel, laat u leiden door het rekensysteem die berekent welke oppervlakte moet geverfd worden.  

 

>Bereken de hoeveelheid verf

 

Goede zaakjes

 

Paint Trade Centre doet zijn uiterste best de beste professionele verf aan te bieden aan de meest competitieve prijzen. Indien u wenst onze promoties te raadplegen, klikt u snel even naar onze promotie pagina!  

 

>De promotiepagina bekijken

Leveringsmethode uitkiezen

 

Paint Trade Centre probeert steeds de beste oplossing te vinden voor de laagste prijs, dit is waarom wij u aanraden gebruik te maken van de leveringsdienst met GLS waarmee uw aankopen in minder dan 72 uur aan huis geleverd worden mits bestelling vóór 15u00.

 

>Meer weten

 

Betalingsmethode uitkiezen

 

Paint Trade Centre biedt verschillende en veilige betalingsmethoden:  

  •   Betaling met debetkaart: bancontact of Maestro, Belfius Direct Pay, Ing Home Pay, KBC Payment Button
  •   Betaling met kredietkaart: Visa, mastercard
  •   Betaling via overschrijving (er moeten 3 extra werkdagen worden gerekend boven onze gebruikelijke bezorg- of ophaaltijd in de winkel)

 >Meer weten

 

MIJN BESTELLING OPVOLGEN

 

Hoever staat het met mijn bestelling?

 

Het Paint Trade Centre team houdt u bij iedere stap op de hoogte over uw bestelling, een email zal worden opgestuurd bij de registratie, bij het ontvangst en validering van uw betaling, bij de voorbereiding van uw bestelling, en uiteindelijk zal een laatste mail opgestuurd worden met het volgnummer van uw bestelling om deze op te volgen bij verzending.

 

Indien uw paketje niet geleverd werd binnen de gespecifieerde data, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer +32(0)2 268 15 07 of via het contactformulier. Het team zal vervolgens contact opnemen met het transportbedrijf om informatie te verschaffen over uw bestelling.

 

>Toegang tot het contactformulier

 

Wijziging of annulering van een bestelling

 

  •   Indien u een bestelling wenst te wijzigen:

Om uw bestelling te wijzigen, is het noodzakelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, vanaf het moment dat de bestelling de deur uit is, kan men de bestelling niet meer aanpassen.

 

  •   Indien u uw bestelling wenst te annuleren:

In samenhang met de Belgische wet aangaande het markhandelen en de bescherming van de consument van 21 december 2013, mag de koper zijn   l’Acheteur peut exercer son droit de intrekkingsrecht uitoefenen tot 14 openingsdagen na levering van het pakket, zonder boete of verantwoording.  

 >Toegang tot artikel 5 betreffende de algemene voorwaarden voor bijzondere voorwaarden

 

Ophalen van het product in het magazijn

 

U heeft eveneens de mogelijkheid om uw bestelling af te halen in één van onze winkels. U zal een email ontvangen van zodra uw bestelling afgerond is (Dit gebeurt meestal 2 uur nadat uw bestelling verzonden werd, tenzij anders vermeld door ons).  Onze winkels:

 

  •   Paint Trade Centre Brussel

Vilvoordsesteenweg 146 A

1120 Brussel

 

  •   Paint Trade Centre Lot

Bergensesteenweg 81

1651 Lot

 

Meer weten over de openingsuren van de winkels


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Tarieven voor leveringen in België:

 

Via GLS of Bpost voor een levering binnen 48 uur (werkdagen)

    

Bestelgewicht

GLS thuis of op kantoor

BPOST thuis of op kantoor

BPOST afhaalpunt

BPOST parcel locker

< 15 kg

12€

8€

7€

7€

15-30 kg

20€

15.5€

14€

14€

30-45 kg

28.5€

23€

21€

21€

15-60 kg

36.5€

30.5€

28€

28€

PALET

 

 

 

 

60-600 kg

90€

 

 

 

600–1000 kg

100€

 

 

 



Tarieven voor leveringen naar Luxemburg:

  

Via GLS of Bpost + Post Luxembourg voor een levering binnen 2 -4 werkdagen.

  

GLS

                    

BPOST + Post Luxembourg

Bestelgewicht

GLS thuis

 

Bestelgewicht

BPOST thuis

BPOST afhaalpunt

< 5 kg

16.5€

 

< 2 kg

9.5€

8.5€

5-10 kg

22.5€

 

2-5 kg

10.5€

8.7€

10-15 kg

25.5€

 

5-10 kg

12.5€

9€

15-25 kg

32.5€

 

10-20 kg

16€

9.5€

25-30 kg

65€

 

20-30 kg

30€

18€

30-40 kg

96€

 

 

 

 

PALET

 

 

 

 

 

40-600 kg

120€

 

 

 

 

600–1000 kg

140€

 

 

 

 

Tarieven voor leveringen naar Nederland :

  

Via GLS of Bpost + DHL voor een levering binnen 4 werkdagen.

   

GLS

                    

BPOST + DHL

Bestelgewicht

GLS thuis

 

BPOST thuis

BPOST afhaalpunt

< 5 kg

16.5€

 

< 2 kg

9€

8.5€

5-10 kg

22.5€

 

2-5 kg

9.5€

8.7€

10-15 kg

25.5€

 

5-10 kg

10.5€

9€

15-25 kg

32.5€

 

10-20 kg

12€

9.5€

25-30 kg

65€

 

20-30 kg

22€

18€

30-40 kg

96€

 

 

 

 

PALET

 

 

 

 

 

40-600 kg

120€

 

 

 

 

600–1000 kg

140€

 

 

 

 

   

Tarieven voor leveringen naar Frankrijk :

     

Via Bpost + Colissimo voor een levering binnen 4-6 werkdagen.

  

Bestelgewicht

BPOST thuis

BPOST afhaalpunt

< 2 kg

12€

9.5€

2-5 kg

15.5€

10€

5-10 kg

17€

13.5€

10-20 kg

26€

17€

20-30 kg

50€

32.5€

  



Voor bestellingen met levering aan aangrenzende buurlanden, gelieve ons te contacteren op het adres shop@painttrade.be. Wij zullen u een gepersonaliseerde kostenraming sturen voor het transport in functie van het volume van de bestelling.

 

>Meer over weten

 

NA DE LEVERING

 

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

 

Ondanks de aandacht die gevestigd wordt op de voorbereiding van onze pakketten, kan het altijd gebeuren dat producten beschadigd worden tijdens het transport.

  

Wij vragen u de staat van het geleverde pakket te controleren bij ontvangst  (staat van het pakket, aantal en staat van de potten... ) indien het pakket of de inhoud ervan beschadigd is, gelieve dit dan meteen te melden aan de transporteur via zijn leveringsbon of scan. Zonder deze melding hebben wij geen bewijs dat de schade tijdens het transport gebeurd is. In dat geval zullen wij ook niet in staat zijn om de klant te vergoeden. Na de rapportering van het probleem bij de GLS transportdienst, vragen wij u via het emailadres shop@painttrade.be alle foto's en bewijzen op te sturen dat het pakket beschadigd werd zodat wij de nalatigheid van de transportdienst kunnen aantonen.

  

Bij alle meldingen van schade, gelieve te definiëren:

  •   Het bestellingsnummer
  •   Uw naam en voornaam
  •   Fotos van het beschadigde product

 

Ik ben een professionele klant

 

HET GEBRUIK VAN DE VERF

Antwoorden op veelgestelde vragen kan u terugvinden in de rubriek voor veelgestelde vragen en video advies.

 


Recently Viewed

No products

Menu

Vergelijken 0